[ad_1]

ABN Amro در حال طراحی مجدد یکی از امکانات خود برای پشتیبانی از افزایش استفاده از راه دور و کمک به کاهش مصرف انرژی است.

این بانک اعلام کرد قصد دارد 2800 شغل – 15٪ از نیروی کار خود را – دفتر مرکزی خود را در منطقه تجاری Zuidas در آمستردام بفروشد و دفتر دیگری را برای پشتیبانی از کار از راه دور در شهر توسعه دهد.

در نتیجه اقدامات ، ABN Amro قصد دارد 700 میلیون یورو از هزینه های سالانه را کاهش دهد ، که پیش بینی می شود تا سال 2024 4.7 میلیارد یورو باشد. بخشی از این تغییر بانک در استفاده از ساختمان است.

“ما یکی از مکانهای خود را در آمستردام به جدید تبدیل خواهیم کرد [an energy-efficient] محل کار برای تسهیل روند کار از راه دور طراحی شده است. در کنار این ، ما ساختمان دفتر مرکزی خود را می فروشیم و بخشی از آن را اجاره خواهیم داد. “

ABM Amro همچنین بر اساس آخرین اعلامیه خود ، در حال تحول دیجیتال خود است و قصد دارد تا سال 2024 حدود 90٪ از فرآیندهای پر حجم را دیجیتالی کند. “ما یک بانک شخصی در عصر دیجیتال هستیم ، تجربه ی مشتری. ما یک تجربه بانکی راحت و روزمره را به طور فزاینده ای بصورت دیجیتالی ارائه می دهیم. “

بیماری همه گیر Covid-19 و قفل های بعدی در سراسر جهان ، مشاغل تجاری را مجبور کرد تا همه توقف ها را انجام دهند تا کارکنان بتوانند از خانه کار کنند. این امر همچنین باعث ایجاد یک بازنگری عمده در روشهای کاری آینده شد.

به عنوان مثال ، در اوایل همه گیری ، مدیر عامل بارکلی ، جس استالی ، گفت که بلوک های اداری مملو از کارکنان ، مانند ساختمان Canary Wharf خود ، ممکن است در آینده مورد نیاز نباشد. وی گفت: “تصور قرار دادن 7000 نفر در یک ساختمان ممکن است از گذشته باشد.”

چند ماه بعد ، استالی گفت كه باركلی ها می خواهند مردم خود را به برخی از دفاتر برگردانند ، “حضور عمده در مناطقی مانند قناری وارف” ادامه داشته باشد. وی گفت که واکنش به انسداد ویروس کرونا برای بانک یک منحنی یادگیری بوده و به آن کمک کرده است تا درک کند که “یک محیط کار پویا” چگونه کار می کند.

توشر مورزاریا ، مدیر امور مالی در بارکلیز ، اخیراً گفت: “ما در مناطق مختلف کشور دفاتر بسیار بزرگی داریم [and] ما مطمئن نیستیم که چگونه از آنها به صورت آینده نگر استفاده می شود. ما هیچ تصمیمی در این باره نگرفته ایم – فکر می کنم اینها مسائل بسیار طولانی مدت است و ما می خواهیم متفکر و آگاهانه عمل کنیم. “

بارکلی در این دیدگاه تنها نیست. در ماه ژوئن ، دانسکه بانک دانمارک که هزاران کارمند از دفتر را برای کار از خانه به کار خود می فرستد ، تأثیر دائمی در ساختار و نحوه کار دارد.

وی ادامه داد: “این تجربه ثابت کرده است که در فضای کاری مجازی ظرفیت های بکار رفته بسیار زیادی وجود دارد که ما باید برای ایجاد یک محل کار جذاب تر و انعطاف پذیر استفاده کنیم و از آنها استفاده کنیم ، در حالی که همچنان الهام ، انرژی و ارتباطات اجتماعی متعلق به یک تیم فیزیکی را حفظ می کنیم. و محیط زیست ، “مدیر عامل بانک Danske کریس Vogelzang.

بررسی اخیر KPMG و کمیسیون مهارت های خدمات مالی (FSSC) نشان داد که نیمی از کارگران بخش خدمات مالی انگلیس می خواهند حداقل در بخشی از هفته با گذر از همه گیری Covid-19 بتوانند از خانه کار کنند. همچنین مشخص شد که 26٪ از کارکنان مایل به کار دائمی در خانه و 13٪ مایل به نقل مکان هستند.

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir