[ad_1]
Chargify یک بستر مدیریت صورتحساب و درآمد برای پرداخت اشتراک است. این منطقه پس از شیوع ویروس کرونا به طور فزاینده ای برای کسب و کارها مفید است. انعطاف پذیر بودن و انطباق پذیری با نیازهای مشتری و مشتری امری حیاتی است ، بنابراین Chargify برای شرکت هایی که نیاز به تغییر مکرر جنبه های تنظیم مبتنی بر اشتراک دارند ، مفید خواهد بود ، به ویژه هنگامی که مورد نیاز B2B SaaS باشد.
مشاغل ارائه دهنده اشتراک می توانند از پلتفرم استفاده کنند تا نه تنها گزینه های بسته را ایجاد کنند ، بلکه اطمینان حاصل کنند که آنها در سطح عملکرد بهینه کار می کنند و همچنین برای پیشنهادات از جمله تخفیف یا مشوق های فروش دیگر سازگار هستند. این شرکت مستقر در تگزاس با برخی از بزرگترین نامهای تجاری SaaS کار می کند و به توسعه Chargify برای تأمین نیازهای مشتریان متنوع خود ادامه می دهد.
قیمت گذاری
اگر صورتحساب و درآمد را مدیریت می کنید ، کاملاً محتمل است که نیازهای شما کمتر از سرراست باشد. از این نظر Chargify بسته های مختلفی متناسب با شرایط مختلف تولید کرده است.
در حال حاضر ارزان ترین بسته آن Scaling است که هر ماه 299 دلار قیمت دارد. این گزینه اجازه می دهد تا برای شما 50k درآمد در ماه ، به علاوه + 1.0٪ درآمد بیش از حد داشته باشد. در وسط دامنه محصول Success قرار دارد که مقیاس پذیری زیادی را برای مشاغلی که باید سریع سازگار شوند ارائه می دهد. این درآمد ماهانه 599 دلار است و شامل 75 هزار دلار در ماه درآمد ، با + 0.9٪ درآمد بیش از حد است.
گزینه سوم بسته سفارشی است که یک خلاقیت تخصصی است و نیاز به مشاوره با کارمندان فروش Chargify دارد. به دلایل مشخص قیمت مشخصی ندارد زیرا هدف آن ساختن بسته سفارش داده شده برای مشتریان است.
امکانات
گزینه های بی شماری برای انتخاب از بین Chargify وجود دارد ، حتی اگر در نسخه Scalingline کمی باریک تر ثبت نام کرده باشید. Chargify همه چیز در مورد بهینه سازی جمع آوری درآمد است ، بنابراین ابزارهای زیادی برای اطمینان از اینکه مشتریان در پایگاه داده شما به بهترین شکل ممکن مراقب هستند ، با بسیاری از ویژگی های خودکار وجود دارد.
این سیستم به شما امکان می دهد تا با ایجاد مجموعه ای مختلف از قیمت های مختلف تکرار ، رفع هزینه های راه اندازی ، انتخاب دوره های آزمایشی و غیره ، پرداخت ها را تنظیم و مدیریت کنید ، حداکثر انعطاف پذیری را ارائه دهید. در شرایط کنونی بسیاری از مشتریان به دنبال افزایش انعطاف پذیری هستند ، بنابراین امکان شارژ مبالغ به گونه ای است که منعکس کننده این نیاز باشد.
پرداختها همچنین می توانند به روشهای مختلف ، با استفاده از ادغام با ارائه دهندگان محبوب پرداخت و ایجاد راحتی در صورتحساب توسط کارت اعتباری و نقدی ، PayPal ، ACH و eCheck ، پردازش شوند.
همچنین در صورت لزوم شرایط پرداخت آفلاین در نظر گرفته شده است ، در حالی که تهیه ممنوعیت نیز تأمین می شود ، اطمینان حاصل شود که هرگونه اشتراک معوقه همچنان می تواند تا حد امکان با تدبیر جمع آوری شود.
کارایی
با توجه به اینکه Chargify ممکن است مجبور باشد با هزاران مشتری معامله کند ، به معنای یک پایگاه داده متراکم ، تنظیمات مبتنی بر ابر به این معنی است که به راحتی قادر به کنترل حجم زیادی از مشتریان است.
طبیعتاً ، اگر شغل شما در حال پردازش پرداخت از مشتریان باشد ، امنیت مهم خواهد بود ، بنابراین Chargify استانداردهای رایج PCI را برآورده می کند و همچنین تأکید می کند که برای اطمینان از مقاوم بودن سیستم های خود ، امنیت و کنترل های مستمر را انجام می دهد.
حتی بسته اصلی ، ترفند هوشمندانه ای را ارائه می دهد ، که این فرآیند جمع آوری تمدید اشتراک در زمان تأخیر پرداخت است. با استفاده از این به عنوان تنها یک مثال Chargify وظیفه مناسبی را در خودکار سازی این فرایند بسیار کارآمد انجام می دهد.
راحتی در استفاده
بدیهی است برای کارکرد صحیح Chargify باید پیکربندی کنید ، که اگر شرکت شما با حجم زیادی از اشتراک روبرو باشد ، کار قابل توجهی خواهد بود. با این حال ، Chargify به خوبی مهندسی شده است تا به بسیاری از روش ها از طریق یک داشبورد مرکزی کمک کند.
این می تواند همزمان با ارائه دهندگان پرداخت مختلف از Authorize.Net گرفته تا Stripe استفاده شود ، این بدان معناست که وقتی اجزای سازنده را در محل کار قرار دادید ، صورتحساب و صورتحساب تکراری مشتریان کاملاً ساده است. این امر عمدتا به روشی بستگی دارد که Chargify کارهای پردازشی زیادی را به طور خودکار انجام می دهد ، با این کار مدیران به راحتی قادر به ایجاد تغییر و تشویق های فروش مانند تخفیف و سایر پیشنهادات ویژه در صورت نیاز هستند.
منطقه داشبورد سیستم که به راحتی تسلط یافته است ، به شما امکان می دهد تا به سرعت از ویژگی های اصلی Chargify استفاده کنید و یک نمای کلی از مناطق اصلی فعالیت تجاری خود را ارائه دهید. داده ها همچنین می توانند در قالب CSV برای استفاده در برنامه های دیگر مانند حسابداری ، دفترداری و مدیریت سهام با استفاده از سه مثال صادر شوند.
حمایت کردن
جنبه پشتیبانی از Chargify به طور منظم مورد ستایش کاربران خود قرار می گیرد و به دنبال گزینه های مناسب برای دیدن مجموعه ای کامل از گزینه های انتخابی است. قسمت راهنمای Chargify یک مرکز آنلاین کاملاً اختصاصی برای اسناد و مدارک دارد که از یک مرور کلی تا تجزیه و تحلیل دقیق مناطق خاص نرم افزار را شامل می شود.
همانطور که انتظار دارید ، گزینه های تماس مستقیم نیز وجود دارد که شامل پشتیبانی از طریق سیستم بلیط ، ایمیل و توییتر است. یک خط پشتیبانی اختصاصی برای کاربران داخل ایالات متحده آمریکا و خارج از کشور نیز وجود دارد. اعضای کارکنان دوشنبه تا جمعه از ساعت 12 صبح تا 12 صبح CT ، بدون تعطیلات ، در دسترس هستند.
حکم نهایی
Chargify قبلاً توسط بسیاری از شرکتهای مختلف که به یک بسته مدیریت اشتراک همه کاره نیاز دارند ، استفاده می شود و این احتمالاً به دلیل کاربرد پذیری آن است. در حالی که تنظیم و مدیریت سیستم نسبتاً آسان است ، اما مطمئناً قدرتمند است و امکان کنترل محدود برنامه ها و اشتراک های مکرر را دارد.
همچنین امکان افزودن گزینه های افزودنی ، درخواستی و اندازه گیری و همچنین تنظیم قیمت هوشمند وجود دارد که می تواند متناسب با رفتار مشتریان مختلف باشد.
با گزینه های زیادی برای استفاده از Chargify با ارائه دهندگان پرداخت مختلف ، به علاوه مجموعه ای از ادغام ها با برنامه های شخص ثالث از جمله Salesforce ، Xero ، Shopify ، Zendesk ، این نرم افزار انواع مشاغل را برای مشاغل مورد نیاز برای تأمین اشتراک خود ایجاد می کند تعهدات
سایر گزینه های نرم افزار کسب و کار که باید مورد بررسی قرار گیرد شامل حسابداری Cloud Business Cloud ، QuickBooks ، Xero ، FreshBooks ، Freeagent ، GoSimpleTax ، TaxCalc ، Nomisma ، ABC Self-Assessment یا Crunch است.
[ad_2]
منبع: tadrisriazi-news.ir