[ad_1]

Cyber ​​Helpline ، یک موسسه خیریه ملی که به ارائه پشتیبانی و مشاوره به قربانیان جرایم اینترنتی و تعقیب آنلاین اختصاص دارد ، قرار است کمک مالی بزرگی را از صندوق ملی قرعه کشی ملی دریافت کند که 10 هزار پوند برای حمایت از کار خود به آن اعطا کرده است.

این خط کمک چند سال پیش توسط مشاور امنیتی و رئیس سابق بازاریابی Secureworks ، Rory Innes تاسیس شد که وی شاهد خلأ در حمایت از قربانیان جرایم سایبری بود و باعث می شد میلیون ها نفر از این شکاف ها عبور کنند.

او این سرویس را با هدف اتصال قربانیان به برخی از حدود 58000 متخصص بخش خصوصی كه در حال حاضر در انگلستان مشغول به كار هستند ، راه اندازی كرد. این خط راهنما اکنون از طریق شبکه 50 متشکل از داوطلبان امنیت سایبری و راهنمایی شبانه روزی از طریق چت بات آنلاین ، کمک اضطراری رایگان و محرمانه به قربانیان جرایم سایبری ارائه می دهد.

اما تقاضا برای خدمات آن در 9 ماه گذشته منفجر شده است ، در کل شیوع و تقلب آنلاین در طی همه گیری Covid-19 جهش های زیادی دیده شده است ، به این معنی که هزینه های خدمات آن نیز افزایش یافته است.

“ما بسیار خوشحالیم که صندوق بین المللی قرعه کشی ملی کار ما را از این طریق تشخیص داده است. اکنون ، به لطف بازیکنان National Lottery ، ما می توانیم صدها قربانی دیگر از جرایم اینترنتی را در انگلستان پشتیبانی کرده و از بار عاطفی و مالی ناشی از این حملات بکاهیم. “

“در شرایطی که کشور در حال از بین رفتن قفل ملی و مشکلات اقتصادی در میان اخراج و مشاغل بسته است ، ما وظیفه خود را برای ایجاد کشوری می دانیم که مجرمان سایبری برنده آن نباشند بیش از هر زمان دیگری مهم است.”

“استالینگ تجربه وحشتناکی است و احساس کردم هیچ وقت فرار نمی کنم. تیم Cyber ​​Helpline به من کمک کرد تا در دنیایی آنلاین که فقط نمی فهمیدم ، حرکت کنم. این یک سرویس حیاتی است ”

پیگیری قربانی آنلاین

خط راهنمای سایبر پول را بین مقیاس گذاری فناوری chatbot خود برای ارائه کمک متناسب با جرایم مرتبط با همه گیری و استفاده از داوطلبان جدید تقسیم خواهد کرد تا به عنوان اولین پاسخ دهندگان عمل کنند. در حال حاضر ، تیم ماهانه حدود 400 نفر را پشتیبانی می کند ، و مشکلاتی از قبیل stalking ، دستگاه های از دست رفته ، حساب های هک شده ، قلدری و آزار و اذیت آنلاین و پورنوگسیسی و انتقام را برطرف می کند. هدف آنها کمک به قربانیان است که پس از یک حمله سایبری کنترل زندگی خود را پس بگیرند و یاد بگیرند که چگونه حضور آنلاین خود را تضمین کنند.

لیندا ، یکی از قربانیان اخیر استالینگ آنلاین که توسط سرویس به او کمک شد ، گفت: “استالک مانند قتل آنلاین است.” “این یک تجربه وحشتناک است و من احساس کردم هرگز فرار نمی کنم. تیم Cyber ​​Helpline به من کمک کرد تا در دنیایی آنلاین که فقط نمی فهمیدم ، حرکت کنم. روشی که با دیگر طرف های درگیر هماهنگ کار می کردید و برنامه مشخصی داشتید باعث می شد احساس امنیت کنم. می دانستم که در دستان خوبی هستم. به کار خود ادامه دهید ، این یک سرویس حیاتی برای دیگر قربانیان پیگیر مانند من است. “

اندرو پیت ، مدیر ارائه دهنده خدمات مدیریت امنیت Saepio کانال امنیت ، که به تازگی یک برنامه جمع آوری کمک مالی 5k مجازی را برای پشتیبانی از راهنمای Cyber ​​به اتمام رسانده است ، افزود: “تیم Saepio فوق العاده علاقه مند به پس دادن است و ما افتخار می کنیم که از Cyber ​​Helpline پشتیبانی می کنیم.

“ما متعهد به افزایش آگاهی در مورد این هدف مهم هستیم ، که به افراد عمومی که قربانی جرایم سایبری می شوند – از حملات باج افزار ، گرفته تا حساب های ایمیل هک شده و قلدری در فضای مجازی کمک می کند.”

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir