[ad_1]
پس از سالها انتظار ، سرانجام Cyberpunk 2077 از راه رسید و راه اندازی آن بسیار ناخوشایند است. اشکالات دیداری ، عملکرد و مسائل اجتماعی همه این بازی را آزار می دهد – و بر اساس این گزارش از Game Informer ، برخی از جلوه های بصری می توانند از نظر جسمی به برخی افراد آسیب برسانند.
من واقعاً به اندازه کافی Cyberpunk 2077 بازی نکرده ام تا بتوانم درباره محتوای بازی اظهار نظر کنم ، فقط چند ساعت در آن مانده ام. با این حال ، آنچه من می توان می گویند این است که اجرای بازی بسیار سنگین است ، و من دوست ندارم که بدون فکر کردن در مورد آن ، نمی توانم همه چیز را به حداکثر سرعت برسانم و با فرکانس 4 فریم در ثانیه 60 فریم در ثانیه را بدست آورم. Nvidia GeForce RTX 3090 در دستگاه من وجود دارد – آیا انویدیا این چیز را به عنوان کارت بازی 8K بازاریابی نمی کند؟
مشکلات عملکردی
Cyberpunk 2077 از همان سازنده استقبال می کند که یک دهه پیش با The Witcher 2 در وهله اول من را غیر مستقیم به دنیای سخت افزار علاقه مند کرد. وقتی آن بازی بیرون آمد ، من با سخت افزارم شروع به اورکلاک و تینکر کردم تا در تنظیمات بالا 60 فریم در ثانیه را بزنم. اما مسئله این است که من در حال حاضر به سخت افزار سطح بالایی که دارم دسترسی ندارم.
اگر حافظه به درستی کار کند ، من یک دکل با Intel Core i5-2500K ، 4 گیگابایت رم و AMD Radeon HD 5870 اجرا می کردم. توجه داشته باشید این در سال 2011 بود ، بنابراین این یک ساخت میان رده کاملاً محکم بود. کاملاً قادر به بازی تقریباً هر چیز دیگری در آن زمان با کیفیت 1080p بود ، اما من تلاش با بازی The Witcher 2.
هم اتاقی من در آن زمان رایانه شخصی داشت مسیر بهتر از من ، و توانستم بازی را به حداکثر برسانم ، و من فقط در اتاق آنها می نشینم و در حالی که آنها آن را در تلویزیون صفحه بزرگ که در آن زمان به طور غیر قابل توضیح به عنوان مانیتور استفاده می کردند ، به صفحه آنها نگاه می کردم. من عزم راسخ داشتم تا به نقطه ای برسم که بتوانم در یک قاب خوب آن را حداکثر کنم.
تا به امروز ، هر زمان که کارت گرافیک جدیدی در دستگاه شخصی خودم بدست آورم ، من هنوز Witcher 2 را با UberSampling راه اندازی کنید تا ببینید چطور کار می کند. من مطمئن هستم که بسیاری از افراد بازی های این چنینی را دارند ، چه Crysis ، Metro یا هر چیز دیگری.
احتمالاً Cyberpunk 2077 برای بسیاری از افراد نیز به همین بازی تبدیل خواهد شد. بسیاری از اشکالات بصری وجود دارد ، اما وقتی بازی طبق برنامه پیش می رود ، واقعا خیره کننده است که می توانید با اشعه ردیابی با سرعت 4K آن را به حداکثر برسانید و احتمالاً یکی از بهترین بازی های رایانه های شخصی برای سالهای آینده خواهد بود.
اما در حال حاضر ، حتی بهترین سخت افزار موجود در بازار نیز برای اجرای بازی با بالاترین رزولوشن و بدون DLSS در حالت عملکرد ، تلاش می کند. تنظیماتی که اگر از آن مطلع نباشید ، بازی را با وضوح پایین تری ارائه می دهد و با استفاده از هوش مصنوعی ، تصویر را با رزولوشن اصلی خود ارتقا می دهد.
حتی خاموش کردن ردیابی اشعه نیز کمک چندانی نمی کند و در تجربه ما نرخ فریم را از 24 فریم در ثانیه به 33 فریم در ثانیه در RTX 3090 با سرعت 4K افزایش داد. این یک افزایش عظیم عملکرد 38٪ است ، من را اشتباه نگیر ، اما در این فریم هنوز هم اینطور نیست احساس کردن عالی.
به خودی خود ، این واقعاً مسئله ای نیست. من فکر می کنم داشتن چند بازی که واقعاً محدودیت هایی را که سخت افزار رایانه می تواند انجام دهد محدود می کند این است که در وهله اول نیمی از لذت بازی های رایانه ای است. حداقل برای من ، شخصاً. در حال حاضر ، مشکل این است که بازی های بیشتر و بیشتر از این روش استفاده می کنند.
این بازی های اکشن دیستوپیک چیست؟
بازی دیگری که اخیراً منتشر شده و به نظر می رسد در رزولوشن های بالا بسیار به DLSS وابسته باشد ، Watch Dogs: Legion ، یک بازی اکشن آینده نگرانه و دیستوپی دیگر است که این بار درباره هک و خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین در لندن یا موارد دیگر است.
باز هم ، من یک سخت افزار سخت گیر هستم ، بیشتر اوقات یک بازی را به اندازه کافی انجام می دهم تا ببینم چگونه سخت افزار را هل می دهد ، سپس دوباره به سمت بازی فقط WoW برای ساعت ها با سخت افزار می روم که برای عنوان قدیمی بسیار بی نظیر است. اما در Watch Dogs: Legion ، درست مانند Cyberpunk 2077 ، ردیابی اشعه ارائه شده به لطف تمام سطوح بازتابنده در سراسر لندن ، واقعاً عالی به نظر می رسد.
در هنگام راه اندازی ، ما در تنظیمات حداکثر 30-40 فریم در ثانیه با قابلیت ردیابی اشعه فعال و DLSS در حالت عملکرد 4K با RTX 3080 مشاهده کردیم. از آن زمان ، وصله ها و درایورها به طور قابل توجهی به بهبود عملکرد کمک می کنند ، تا جایی که دیگر چرخش نمی کند در لحظه ورود به اتومبیل ، به نمایش اسلاید بپردازید. اما هنوز در نقطه ای نیستیم که فردی بدون GPU 1499 دلاری بتواند همه چیز را بدون فناوری جدید نمونه برداری Nvidia تغییر دهد.
من DLSS را دوست دارم و واقعاً از ابتدای تاسیس آن با پردازنده های گرافیکی Turing در سال 2018 دارم. این واقعا یک روش عالی برای افراد است که می توانند بازی با وضوح بالا را تجربه کنند بدون اینکه پول کارت کارت گرافیکی را تحمل کنند که می تواند به زور از آن استفاده کند راهی به 4K. ما در نقطه ای هستیم که اکنون 5 کارت گرافیک در بازار داریم می توان این وضوح را با استفاده از RTX 3080 ، RTX 3090 ، RTX 3070 ، Radeon RX 6800 XT و Radeon RX 6800 تحمل می کنیم و همه می توانند 60 فریم در ثانیه + تجربه 4K را ارائه دهند.
من واقعاً نمی دانم که آینده بازی های رایانه ای آینده چه خواهد بود ، اما آنچه که نمی خواهم ببینم توسعه دهندگان متکی به DLSS و AMD’s Contrast Adaptive Sharpening (CAS) هستند تا بتوانند بازی ها را در دسترس مردم قرار دهند که هزاران دلار برای خرید آخرین سخت افزار کامپیوتر ندارید.
فقط چند ماه پیش بود که قرار بود شاهد شروع بازی های 8K در رایانه های شخصی باشیم. اکنون ، به نظر می رسد که به نظر نمی رسد که بازی های 8K مورد توجه قرار گیرند و اکنون که کارت های گرافیکی که توانایی حفظ این وضوح را دارند کاملاً مقرون به صرفه هستند ، 4K بیشتر از دسترس مصرف کنندگان باهوش تر خارج می شود. اکنون. امیدوارم بازی هایی مانند Cyberpunk 2077 و Watch Dogs: Legion فقط یک سرعت سریع موقتی باشند در حالی که توسعه دهندگان به سخت افزارهای نسل بعدی عادت کرده اند و نشانه غیرقابل دسترسی بودن بازی های 4K نیست.
[ad_2]
منبع: tadrisriazi-news.ir