[ad_1]

شرکتهای فن آوری مالی (fintech) با چالشهای ناشی از اختلال ایجاد شده توسط بیماری همه گیر Covid-19 و Brexit مواجه هستند و گرچه بسیاری اولویت های خود را به بقا تغییر می دهند ، اما اعتماد به نفس اساسی وجود دارد.

Fintech مانند استارتاپ ها در همه بخش ها به برنامه های بلند پروازانه رشد معروف هستند ، اما طبق گزارشی از شرکت رویدادهای Fintech Connect ، 10٪ بر بقا در سال 2021 تمرکز خواهد کرد.

همه گیری برخی صنایع را از بین برده و اولین شوک واقعی برای صنعت فین تک بوده است. در نتیجه ، در برنامه های گسترده استخدام fintech در سال های اخیر ، کاهش شغل و وقفه ایجاد شده است.

به عنوان مثال ، در ماه ژوئن ، بانک رقیب دیجیتال مونزو 120 شغل را کاهش داد زیرا اخلال در اثر Covid-19 منجر به خسارت شد. در ایالات متحده ، وام دهنده همتا به همتا LendingClub ، که پس از راه اندازی در ایالات متحده در سال 2007 ، ورود اولیه به بازار بود ، اعلام کرد که 400 کارمند خود را اخراج می کند زیرا تقاضا برای خدمات وام آن در بحران Covid-19 کاهش یافته است. همچنین خبر از کاهش موقت دستمزد مدیران ارشد داد.

با این حال ، بر اساس نظرسنجی Fintech Connect ، همه چیز در مورد کاهش شغل نیست ، که نشان داد 44٪ از fintech ها در حال بهینه سازی فرایندهای تجاری برای بهبود کارایی هستند ، که به کاهش هزینه ها در بحران فعلی کمک می کند.

اما با وجود اولین تجربه کوچک سازی بزرگ صنعت ، بسیاری از فن آوران از زنده ماندن اطمینان دارند و حتی انتظار پیشرفت دارند. این بررسی نشان داد که 36٪ از فن آوران گفتند که خدمات جدیدی را برای رفع تقاضا در نتیجه بیماری همه گیر راه اندازی کرده اند ، 34٪ گزارش داده اند که رشد آنها در نتیجه اختلال در Covid-19 تسریع شده است.

در همین حال ، fintechs گزارش می دهد که داشتن کارمند در خانه در دوره هایی که ورود به دفتر با قوانین قفل محدود می شود ، مشکلی ایجاد نکرده است ، با 65٪ گفت که کار از راه دور باعث نوآوری در تجارت آنها شده است.

“گسترش Covid-19 سودآوری بخش و پایداری مدل تجاری بلند مدت را به شدت متمرکز کرده است – تا جایی که من معتقدم مسیر مقیاس سودآوری برای بانک های رقیب از نظر ساختاری تغییر کرده است. اما این برای نوشتن بخش نیست. “Abhijit Akerkar ، مدیر غیر اجرایی ، در TBC Bank Group گفت.

“بانک های چلنجر چندین مزیت بلند مدت دارند – آنها بومی عرصه دیجیتال هستند ، با ساختارهای کارآمدتر هزینه ، چابکی سازمانی و – مهمتر از همه – وفاداری بیشتر مشتری. این مزایا به بانک های رقیب کمک می کند تا طوفان را تحمل کنند. “

لورنس کلدیکات ، مدیر محتوا در FinTech Connect ، گفت Covid-19 در حال تعریف وضعیت موجود جدیدی در صنعت است. وی گفت: “از مقررات گرفته تا نوآوری گرفته تا بودجه و فرهنگ ، خارج شدن از سایه ایجاد شده توسط همه گیر غیرممكن است.”

اما Coldicott اضافه كرد: “در پاسخ ، fintech در اولویت قرار دادن تحول دیجیتال برای ملاقات با مشتری در جاهایی كه هستند ، و بهبود فرایندهای عملیاتی برای اطمینان از كارآیی هرچه بیشتر آنهاست.”

وقتی صحبت از Brexit می شود ، هنوز سطح بالایی از اعتماد به نفس وجود دارد ، زیرا 40٪ از پاسخ دهندگان انتظار دارند لندن پایتخت فین تک اروپا باشد. اما برخی آماده نیستند ، با اینکه 30٪ اعتراف می کنند ، با وجود اینکه دوره انتقال کمی بیشتر از یک ماه به پایان می رسد ، در زمینه آماده سازی برای Brexit پیشرفت زیادی نکرده اند.

[ad_2]

منبع: tadrisriazi-news.ir