[ad_1]
Giffgaff به اولین اپراتور شبکه مجازی تلفن همراه (MVNO) تبدیل شده است که عملیات زیرساخت و توسعه خود را به طور کامل به سرویس های وب آمازون (AWS) منتقل می کند.
به عنوان یک MVNO ، Giffgaff یک شبکه رادیویی را اداره نمی کند. در عوض ، از O2 به عنوان یک شبکه میزبان استفاده می کند و در مکان های دیگر ، به ویژه خدمات مشتری ، جامعه و قیمت ، نوآوری می کند.
شعار Giffgaff “شبکه تلفن همراه تحت مدیریت شما” است ، که بیانگر این واقعیت است که مشتریان آن به عنوان “عضو” شناخته می شوند که عمده خدمات مشتری را در ازای پاداش زمان پخش ارائه می دهند.
Gifgaff AWS
این مهاجرت تا پایان سال 2020 به پایان خواهد رسید اما این شرکت می گوید که این تغییر باعث شده است که کارآیی ، چابکی و نوآوری به وجود آمده باشد ، نتیجه ای که سطح خدمات ارائه شده به مشتریان را افزایش داده است.
به طور خاص ، Gifgaff می گوید AWS در حال حاضر توسعه و عرضه خدمات جدید و نوآوری را سرعت بخشیده است. تعداد انتشار ویژگی ها از 12 بار در سال با زیرساخت های اختصاصی به بیش از 9000 بار در ابر افزایش یافته است. در همین حال ، مهندسان و توسعه دهندگان وقت بیشتری برای تمرکز بر روی پروژه هایی دارند که باعث ایجاد تغییرات واقعی در تجارت می شوند.
در کل ، Giffgaff از 60 سرویس AWS ، از جمله محاسبه ، تجزیه و تحلیل ، ذخیره سازی ، پایگاه داده ، کانتینرها و یادگیری ماشین استفاده خواهد کرد.
هدف کلی پروژه تبدیل شدن به یک سازمان داده محور است که برای افزایش وفاداری مشتری از یادگیری ماشین استفاده می کند. با جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها ، امید می رود که Giffgaff به طور خودکار بتواند مشکلات شبکه را شناسایی کرده و شخصی سازی را افزایش دهد.
“ما با زیرساخت های سنتی و داخلی کار خود را شروع کردیم ، اما نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم این مدل را برای تیم فنی ما طاقت فرسا کرد. به عنوان مثال ، تأمین سرور جدید برای ما دو هفته طول می کشید. ”گفت: استیو مک دونالد ، مدیر عامل و فنی در Giffgaff.
“هنگامی که ما شروع به پذیرش AWS کردیم ، ما توانستیم چرخه عمر خود را با تمرکز بر نوآوری به جای اتلاف وقت در نگهداری ، توربوشارژ کنیم. این یک توانایی قدرتمند برای تجارت دیجیتال بومی مانند ما است. روند تکامل مداوم نرم افزار ما به این معنی است که ما همیشه می توانیم یک سرویس برنده جایزه به اعضای خود ارائه دهیم. اکنون برنامه ما گسترش استفاده از AWS و ایجاد صدای اعضای ما به عنوان یکی از منابع اصلی داده برای تصمیم گیری در زمینه تجارت است. “
[ad_2]
منبع: tadrisriazi-news.ir