Gousto از PagerDuty برای مقابله با رونق تجارت قفل استفاده می کند


Gousto ، شركت اشتراك جعبه دستورالعمل ، PagerDuty را مستقر كرده است تا به آن كمك كند تا تقاضا براي بسته هاي غذا را در طي همه گيري ويروس كرونا كنترل كند.

این شرکت یک سرویس آنلاین ارائه می دهد که در آن مشتریان می توانند جعبه دستور العمل حاوی مواد اولیه و دستور العمل بیش از 50 غذای هفتگی را از طریق وب سایت و برنامه تلفن همراه خود سفارش دهند.

هنگامی که انگلیس در ماه مارس دچار قفل شد ، تقاضا برای خدمات Gousto به طور قابل توجهی افزایش یافت ، با افزایش بازدید روزانه وب سایت به 10 برابر سطح نرمال. این شرکت گفت سفارشات ماهانه وعده های غذایی در سال 2020 دو برابر شده است و از 2.5 میلیون به 5 میلیون رسیده است که منجر به افزایش تقاضا برای پشتیبانی فنی و نیاز به بهینه سازی پاسخ به حادثه شده است.

شاون پیرس ، مدیر ارشد فناوری در Gousto ، گفت: “ما حوادث را بر اساس ارتباط دستی ، دانش دامنه افراد و تمایل آنها برای دسترسی خارج از ساعت مدیریت می كردیم.” “این روند کار کرد اما مقیاس خوبی نداشت. همچنین ، زمان حل و فصل اغلب بیشتر از آن چیزی بود که دوست داشتیم زیرا برخی حوادث شناسایی نشده بودند. ما قبل از تأثیرپذیری از مشتریان به روشی برای شناسایی و رسیدگی به حوادث نیاز داشتیم. “

Gousto پیاده سازی برنامه ریزی شده ای از نرم افزار مدیریت عملیات دیجیتال را از PagerDuty ارائه داده است ، که به آن امکان می دهد زودتر حوادث را شناسایی کند ، از تأثیر بالقوه آن بر تجربه مشتری آگاه شود و کل فرآیند پاسخ به حادثه را خودکار کند.

PagerDuty راهی را برای مدیران IT فراهم می کند تا اطلاعات را از سیستم های مختلف IT برای جمع آوری نظارت جمع آوری کنند. پیرس گفت که PagerDuty همچنین به گوستو کمک کرده است تا حوادثی را که هنگام قفل قفل به وجود آمده اند مدیریت کند ، با توجه به اینکه جوخه های سازنده دیگر نمی توانند در یک اتاق جنگ فیزیکی برای مسائل سه گانه جمع شوند.

“مزیت فوری این پلتفرم این بوده است که تیم ها در مورد خدمات و محصولات مورد پشتیبانی خود بیشتر پاسخگو باشند. این باعث از بین رفتن مسائل مربوط به مالکیت و استرس بعدی می شود زیرا افراد دقیقاً می دانند مسئول چه چیزی هستند. وقتی حادثه ای در PagerDuty ایجاد می شود ، به طور خودکار به همراه همه اطلاعاتی که به آنها نیاز دارند به شخص مناسب هدایت می شوند. دیگران در صورت لزوم مطلع می شوند. “

با استفاده از خودکار مدیریت عملیات دیجیتال ، Gousto اکنون می تواند روش های کاری توزیع شده تری را ارائه دهد. این کتاب همچنین کتابهای بازی و مدل جدیدی برای پشتیبانی خارج از ساعت ایجاد کرده است.

این شرکت همچنین قصد دارد از PagerDuty برای نظارت بر سلامت دیجیتال تجارت استفاده کند. داده های PagerDuty مربوط به حوادث در نقاط مختلف سازمان به گوستو کمک می کند تا زمینه هایی را برای بهبود و در بهترین حالت جهت هدایت منابع خود برای رشد آینده شناسایی کند.

گوستو اخیراً اعلام کرد که تنها چهارمین شرکت بریتانیایی در سال 2020 است که به وضعیت “تک شاخ فناوری” رسیده است. این شركت قصد دارد با افتتاح سه مركز تحقق مشتری دیگر و ایجاد 1000 شغل اضافی ، ظرفیت خود را تا سال 2022 سه برابر كند.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>