HMRC نسبت به افزایش کلاهبرداری های مالیاتی Self Assessment هشدار می دهد


HMRC با هشدار به کسانی که اظهارنامه مالیاتی خود ارزیابی را اعلام می کنند ، در پایان مهلت بازگشت سالانه 31 ژانویه ، می گوید که مجرمان اینترنتی از پیامک ها و ایمیل های یادآوری آن استفاده می کنند تا مودیان را از پول خود فریب دهند.

کلاهبرداران غالباً از نام تجاری HMRC در کلاهبرداری سواستفاده می کنند و تنها در 12 ماه گذشته ، این اداره تقریباً با 850،000 مراجعه ارجاع تماس مشکوک HMRC از مردم برخورد کرده است و بیش از 15500 وب سایت مخرب توسط ارائه دهندگان خدمات اینترنت داشته است.

بسیاری از کلاهبرداری ها ادعا می کنند که اطلاعات مربوط به تخفیف یا بازپرداخت مالیات به دلیل هدف است – تقریباً 500،000 مورد از این موارد در سال گذشته گزارش شده است – و اغلب از زبانی استفاده می کنند که به طور خاص برای متقاعد کردن آنها برای کنار گذاشتن اطلاعات شخصی ، به ویژه بانکشان استفاده می شود. جزئیات ، به منظور مطالبه پول بدهی. نیازی به گفتن نیست که هیچ تخفیف یا بازپرداختی وجود ندارد – مجرمان از این اطلاعات برای دسترسی به حساب های بانکی قربانیان خود استفاده خواهند کرد.

کارل خان ، مدیرکل موقت HMRC برای خدمات مشتری ، گفت: “ما می دانیم که مجرمان از مهلت ارزیابی خود استفاده می کنند تا مشتریان را وحشت زده کنند تا جزئیات شخصی یا مالی خود را به اشتراک بگذارند و حتی” مالیات بدهی “را پرداخت کنند.

“اگر کسی تماس بگیرد ، ایمیل یا متنی را ادعا کند که از HMRC است ، کمک مالی یا درخواست پول می کند ، ممکن است کلاهبرداری باشد. لطفاً قبل از جدا شدن از هرگونه اطلاعات یا پول خصوصی ، لحظه ای فکر کنید. “

در عین حال ، HMRC به مردم هشدار می دهد که از وب سایت هایی که برای خدمات دولتی در واقع رایگان هستند هزینه هایپر می کنند ، از جمله سایت هایی که در مطالبه بازپرداخت مالیات کمک می کنند یا اظهارنامه برای یک قیمت را تشکیل می دهند – اینها می توانند بصورت آنلاین تکمیل و ثبت شوند و راهنما و پشتیبانی از HMRC نیز در دسترس است.

HMRC به کسانی که ارتباطی دریافت کرده اند توصیه می کند قبل از جدا شدن از هرگونه داده شخصی یا پول لحظه ای فکر کنند ، هرگز اطلاعاتی را ارائه ندهند و به متن های ناخواسته پاسخ ندهند ، پیوست ها را بارگیری نکنند یا روی پیوندهای موجود در ایمیل کلیک کنند. همچنین مهم است که بخاطر داشته باشید رد ، رد یا نادیده گرفتن هرگونه درخواست کاملاً مناسب است ، فقط مجرمان سعی می کنند با عجله شما را از دست بدهند و در مقابل پاسخی دریافت کنند.

پائولین اسمیت ، رئیس اقدام تقلب ، گفت: “جنایتکاران در جعل هویت سازمان هایی که ما می شناسیم و به آنها اعتماد داریم ، متخصص هستند. ما برای افزایش آگاهی از کلاهبرداری های فعلی از نزدیک با HMRC همکاری می کنیم و مردم را تشویق می کنیم که هر گونه تماس مشکوک یا پیام را دریافت می کنند ، حتی اگر بر اساس آنها عمل نکرده باشند ، به کانال های مربوطه گزارش دهند.

“این اطلاعات در اخلال در فعالیت های جنایی بسیار مهم است و در حال حاضر به HMRC کمک می کند تا وب سایت های متقلبی را که برای تسهیل کلاهبرداری استفاده می شود ، از بین ببرد.

“مهم است که به یاد داشته باشید اگر کسی با شما تماس گرفته است که ادعا می کند از HMRC درخواست جزئیات شخصی یا مالی شما را دارد یا پیشنهاد تخفیف مالیاتی ، اعطای مالیات یا بازپرداخت را به شما می دهد ، این می تواند کلاهبرداری باشد. پاسخ ندهید ، تلفن را قطع کنید و مراقب باشید که روی هیچ پیوندی در ایمیل یا پیام کوتاه غیرمنتظره کلیک نکنید. برای بررسی واقعی بودن ارتباطی که دریافت کرده اید باید مستقیماً با HMRC با شماره تلفنی که قبلاً استفاده کرده اید تماس بگیرید.

“اگر قربانی کلاهبرداری شده اید ، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید و لطفاً آن را به Action Fraud به صورت آنلاین در actionfraud.police.uk یا با شماره 0300 123 2040 گزارش دهید.”

HMRC همچنین یک صندوق ورودی برای افراد گزارش می کند تا ایمیل های مشکوک را به آدرس [email protected] به آنها گزارش دهند ، در حالی که پیام های SMS باید به 60599 ارسال شوند.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>