Salesforce شایعه خرید Slack را در آستانه Dreamforce 2020 تأیید کرد


Salesforce پیش از تکرار مجازی رویداد Dreamforce خود ، خرید Slack را گزارش داده است که در هفته گذشته گزارش شده است.

تامین کننده CRM گفت با خرید Slack Technologies به قیمت 27.7 میلیارد دلار سهام و نقد موافقت کرده است.

همانطور که توسط فایننشال تایمز اشاره شد ، این معامله بزرگترین معامله در صنعت نرم افزار ابری به عنوان یک سرویس است که در 2695 میلیارد دلار مایکروسافت در LinkedIn را در معرض خطر قرار داد

مارک بنیوف ، رئیس و مدیر عامل Salesforce ، گفت: “این مسابقه ای است که در بهشت ​​ساخته شده است. Salesforce و Slack با هم آینده نرم افزار سازمانی را شکل خواهند داد و نحوه کار همه را در دنیای کاملاً دیجیتالی ، از هرجای دیگر متحول می کنند. من خوشحالم که پس از پایان معامله ، از Slack در Salesforce Ohana استقبال می کنم. “

به نوبه خود ، استوارت باترفیلد ، مدیر عامل و بنیانگذار Slack ، گفت: “Salesforce انقلاب ابری را آغاز کرد و دو دهه بعد ، ما همچنان در حال استفاده از تمام امکاناتی هستیم که برای تغییر روش کار ما ارائه می دهد. فرصتی که با هم می بینیم عظیم است.

وی گفت: “از آنجا كه نرم افزار نقش حیاتی تری در عملكرد هر سازمان ایفا می كند ، ما دیدگاه كاهش پیچیدگی ، افزایش قدرت و انعطاف پذیری و در نهایت درجه بالاتری از همسویی و چابكی سازمانی را داریم.” “شخصاً ، من معتقدم این استراتژیک ترین ترکیب در تاریخ نرم افزار است و من نمی توانم صبر کنم تا شروع به کار کنم.”

اسلاک به یک واحد عملیاتی Salesforce تبدیل خواهد شد و استوارت باترفیلد به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

ترکیب نرم افزار

این قرارداد پیام های فوری و نرم افزارهای مربوط به Slack را با نرم افزار فروش و بازاریابی Salesforce ترکیب خواهد کرد.

طبق بیانیه مطبوعاتی ، اسلاک “عمیقا در هر Cloud Salesforce ادغام خواهد شد”.

“به عنوان رابط جدید Salesforce مشتری 360 ، Slack نحوه برقراری ارتباط ، همکاری و اقدام مردم در مورد اطلاعات مشتری در Salesforce و همچنین اطلاعات سایر برنامه ها و سیستم های تجاری دیگر را تغییر می دهد.”

پیش بینی می شود این معامله در سه ماهه دوم سال مالی 2022 Salesforce بسته شود.

از دیدگاه انگلستان ، استفان کلی ، رئیس Tech Nation ، گفت: “خرید Slack توسط Salesforce نشان می دهد که ، برای شرکت های نرم افزاری ، ضرب المثل” سریع رشد می کند یا به آرامی می میرد “بیش از هر زمان دیگری اعمال می شود.

وی گفت: “همانطور که رشد ارگانیک رهبری CRM در بازار آن کند می شود ، خرید موتور اصلی رشد درآمد و نوآوری بوده است.”

“Salesforce چندین خرید نوآوری انجام داده و همچنین شرکتهایی با مشتری در بازارهای مجاور خریداری کرده است. خرید Slack تمام این پیشرانه های اساسی را منعکس می کند ، و یک پیشنهاد فزاینده قوی است زیرا ویروس کرونا ویروس کرونا را وادار می کند اشکال جدیدی از نرم افزار ارتباطی و همکاری را به کار گیرد ، این امر را در قلب زندگی روزمره کارمندان اداری قرار می دهد. “

در سالهای اخیر فروش با افزایش قابل توجهی رو به رشد بوده است. در سال 2019 شرکت تجسم داده Tableau و در سال 2018 برنامه های کاربردی و تامین کننده ادغام داده ها Mulesoft را به دست آورد.

آنگلا اشندن ، تحلیلگر اصلی تحول در محل کار در CCS Insight ، در اظهار نظری که قبلا برای Computer Weekly ارائه شده بود ، گفت: “برای حفظ نرخ رشد بالایی که طی چند سال گذشته به دست آورده است ، Salesforce در ابتکاراتی سرمایه گذاری کرده است که آن را قادر خواهد ساخت تا رد پای خود را در سازمان های مشتری گسترش دهد. با این حال ، اکثر نمونه کارهای فعلی آن اجازه نمی دهد که فراتر از سازمان فروش و بازاریابی به قابل توجهی برسد.

وی گفت: “Salesforce مدت هاست كه چشم به فرصت همكاری كارمندان دارد – از سال 2010 ، هنگامی كه Chatter را راه اندازی كرد و بعداً Community Cloud به دنبال آن وارد شد – اما هیچ كدام از آنها دسترسی گسترده ای به خارج از فروش نداشتند.” “خرید Quip در سال 2016 گام دیگری در این راستا بود ، اما Quip نیز واقعاً دسترسی خود را در داخل مشتریان گسترش نداده است.

Ashenden گفت: “دستیابی به Slack در اینجا یک پیشرفت بزرگ است ، و داستان یکپارچه سازی و برنامه Slack نیز با استراتژی Salesforce مطابقت دارد.” “پتانسیل Slack Connect و ایجاد یک شبکه همکاری B2B نیز با داستان توانمندی تجاری Salesforce خوب خواهد بود.”


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>