Societe Generale آخرین غول بانکی برای کاهش هزینه ها و افزایش سرمایه گذاری دیجیتال است


بانک Societe Generale (SocGen) فرانسه در حال ادغام دو مارک تجاری خرده فروشی فرانسوی خود برای کاهش هزینه ها و امکان تمرکز بر روی یک سیستم IT واحد است.

در همان زمان ، این بانک در ارائه خدمات بانکی دیجیتال خود سرمایه گذاری خواهد کرد ، بورسوراما ، که هدف آن داشتن بیش از چهار میلیون مشتری تا سال 2025 است.

اقدام ادغام تجارت خرده فروشی SocGen با شرکت تابعه Credit du Nord به عنوان بخشی از برنامه تأمین 450 میلیون یورو هزینه آن تا سال 2025 ، شاهد بستن 600 واحد از 2100 شعبه خود خواهد بود.

طبق گفته این تصمیم ، نتایج مطالعه ای که در ماه سپتامبر آغاز شد ، به دنبال داشت.

بانک گفت که این عملیات ترکیبی “بهترین ترکیب مهارت انسانی و قدرت دیجیتال را ارائه می دهد”.

SocGen پس از ادغام هر دو مارک را در یک سیستم IT واحد اجرا خواهد کرد. “سرمایه گذاری های فناوری اطلاعات متمرکز بر یک سیستم واحد ، و دیگر بر روی دو سیستم ، منجر به قابلیت های دیجیتال قوی تری می شود تا به مشتریان ما این امکان را بدهد تا از ساده ترین ، کارآمدترین و سریع ترین راه حل ها برای نیازهای بانکی خود برخوردار شوند.”

این بانک اضافه كرد كه همچنین با تمركز كاركنان در ارائه مشاوره ، شخصی سازی بیشتر از طریق خدمات دیجیتال را به مشتریان ارائه می دهد. در این گزارش آمده است: “كارمندان شاخه قادر خواهند بود كه عمدتاً بر روی ارزیابی تخصصی و خدمات مشاوره ای به سود مشتریان متمرکز شوند ، بنابراین به طور فزاینده ای بانك های روزمره را به یك فعالیت دیجیتال و از راه دور تبدیل می كنند.

مدیر عامل SocGen ، فردریک اودئا گفت که همه گیری Covid-19 تغییرات در بخش بانکداری خرده را تسریع کرده است.

این بانک سرمایه گذاری بیشتری روی آن خواهد کرد بورسوراما ارائه بانک دیجیتال با هدف تبدیل آن به “یکی از بانک های پیشرو در فرانسه”، به گفته Oudéa.

SocGen گفت که عملیات بانکداری دیجیتال طی 5 سال دو میلیون مشتری ایجاد کرده است و قصد دارد سرمایه گذاری های خود را با هدف ایجاد پایگاه مشتری خود طی چند سال آینده ادامه دهد. این هدف را برای خود تعیین کرده است که تا سال 2025 به بیش از 4.5 میلیون مشتری برسد.

بانک ها در سراسر اروپا اقدامات شدید را در میان فشارهای دو جانبه بیماری همه گیر Covid-19 و افزایش رقابت از سوی چالش های چابک و باهوش فناوری انجام می دهند.

بانک های چلنجر در نتیجه اتوماسیون خدمات دیجیتال از مزیت پایه کم هزینه برخوردار هستند. بانکهای سنتی مدلهای موجود را که سالها برای خدمت به مشتریان استفاده می شده است با خدمات جدید بانکداری دیجیتال متعادل می کنند. این کاهش هزینه ها از طریق تعطیلی شعب ، کاهش شغل و حتی تعطیلی دفاتر است ، در حالی که سرمایه گذاری در فناوری افزایش می یابد.

بیماری همه گیر Covid-19 ، که مردم را مجبور به ماندن در خانه می کند ، استفاده از بانکداری دیجیتال را در بین مصرف کنندگان تحریک کرده است.

به عنوان مثال ، هفته گذشته بانک متفقین ایرلندی (AIB) گفت که تحت تأثیر تسریع در بانکداری دیجیتال و کار در خانه در Covid-19 ، تلاش می کند 1500 نیروی کار خود را کاهش دهد ، شعب را ادغام کند و محل را تخلیه کند. پاندمی.

بانک های چلنجر که برای ارائه خدمات به مشتریان از طریق تلفن های همراه ساخته شده اند ، شاهد افزایش استفاده از خدمات آنها در طی همه گیر شدن بیماری بوده اند.

علی رغم عدم اطمینان اقتصادی ناشی از بحران سلامت Covid-19 و Brexit سریع ، بانک برنامه Starling زودتر از آنچه انتظار می رفت در نتیجه افزایش جذب مشتری سودآوری پیدا کرد.

مدیر عامل استارلینگ ، آن بودن گفت: “ما در بیشتر سال برنامه ریزی کرده ایم و می دانستیم که تا پایان سال این کار را انجام خواهیم داد. “هنگام ابتلا به ویروس کرونا ، در حالی که برای چند ماه نمی دانستیم که چگونه می تواند بر ما تأثیر بگذارد ، کمی سکسکه شد.”

سود عملیاتی 80000 پوندی استارلینگ برای ماه اکتبر ، که ممکن است در بخشی که میلیاردها سود آن را حساب می کنند ، ناچیز به نظر برسد ، یک نقطه عطف مهم برای یک بانک جدید است.


منبع: tadrisriazi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>